KNZV-Limburg-logo-headerProject KORENONLINE

Wat kost e.e.a.

Voor het samenstellen van een website voor uw koor - die in eerste instantie door de projectcoördinator in overleg met u wordt gebouwd en opgeleverd - dient u:

  • Niet per sé lid te zijn van het KNZV-Limburg. Ook uw koor kan dus gebruik maken van de mogelijkheden die deze opzet biedt.
  • U dient een redelijke ervaring in het gebruik van Pc's te hebben; vooral ervaring met producten zoals Word, Excel is nuttig maar niet persé noodzakelijk.
    Heeft u al ervaring met Joomla! ? Dan zult u zeer snel resultaat boeken!  
  • Om aanspraak te kunnen maken op implementatie en ondersteuning van de projectcoördinator, uw website bij Byte onder te brengen.
    Daartoe dient u minimaal een PH contract (500Mb opslagruimte) af te sluiten.
    Echter wordt het toevoegen van een SSL-certificaat sterk aangeraden. Daartoe dient u minimaal bij Byte een Secure contract af te sluiten. U gaat een contract met Byte aan en dient de jaarlijkse factuur rechtstreeks aan hen te voldoen. Indien u het technisch onderhoud via de projectcoördinator laat plaatsvinden ontvangt u 20% korting !
  • Lees ook eens dit artikel.
  • Ook via de website van Byte is veel informatie bereikbaar. Op het internet is overigens ook veel informatie te vinden.

Vanaf 1 juli 2013 gelden de volgende tarieven:

Aan u worden de volgende kosten eenmalig doorberekend:

Voor het opzetten van uw website inclusief template en specifieke software kosten
- Voor niet leden van het KNZV-Limburg: € 175,00
- Voor leden van het KNZV-Limburg: € 125,00

Voor software en installatie van uw ledenadministratie (Versie 3.0):
- Voor niet leden van het KNZV-Limburg: € 50,00
- Voor leden van het KNZV-Limburg: € 25,00

Daarnaast wordt per kalenderjaar of gedeelte daarvan aan u doorberekend:

  • Bijdrage aan de hardwarekosten van, en helpdesk ondersteuning via email door, de projectcoördinator € 30,00.
    Jaarlijks bent u in de gelegenheid te beslissen of een dergelijke ondersteuning nog noodzakelijk is.
    Het eerste jaar is deze vergoeding voor ondersteuning overigens verplicht.
    Dit artikel geeft een indruk van de werkzaamheden die, via het technisch beheer, up-to-date houden..

Voor weinig geld een moderne, op een goed CMS gebasserde, website met vakkundige helpdesk ondersteuning.

Bovenstaande bedragen gelden voor koren die de amateur-status hebben en als zodanig staan geregistreerd.
Heeft u geen amateur-status of is deze niet geregistreerd dan dient u - i.v.m. licentierechten - met extra kosten rekening te houden (± € 50.00). 

Hoe kunt u zich aanmelden?
Aanmelden is eenvoudig:
Stuur een email naar de projectcoördinator en vermeld daarin de volgende gegevens:

  • Naam van uw koor
  • Webmaster die de site gaat beheren incl. emailadres

U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding met een uitnodiging voor een vrijblijvend persoonlijk gesprek in Venlo waarin gedetailleerde afspraken worden gemaakt over de realisatie van e.e.a. Daarbij zijn de volgende aanvullende gegevens noodzakelijk:

  • Contact persoon binnen het bestuur incl. emailadres (verplicht; niet dezelfde als de hierboven bedoelde webmaster)
  • Huidige URL (webadres) van uw website (voor zover reeds aanwezig)
  • Gewenste URL voor uw website (indien noodzakelijk)
  • Huidige hosting provider (naam, adres website)
  • Verklaring dat u bereid bent uw website naar Byte te verhuizen (voor zover van toepassing).
    De verhuizing zal door de projectcoördinator in overleg met u worden geregeld.

Inlogformulier